serap_momy Merhaba hanımlar 6+4 haftalık hamileyim ara ara kasıklarım ve karnım ağrıyor bazende sancı gibi oluyor 3 gündür bu şekilde benim gibi olan varmı normalmi acaba
Leyli_gul serap_momy Normal bacım ben hamileliğin başından beri çekiyorum doktor da kanaman ve çok aşırı ağrın sızın oluşmadığı sürece normal dedi ama bende senin gibi tedirgin olup korkuyorum çünkü bazen artıyor ama rahim kemik felan bebeğe göre şekillendiği için normalmış
Sakineoncu serap_momy bebek yerleşiyor canım kasık ağrısı karın ağrısı hatta rahim agrisi bile çok normal benim o ağrılar 14.haftaya kadar devam etmişti
serap_momy Leyli_gul peki bu hani diyolarya hiç iş yapmamak lazım dinlenmek lazım diye o bu ağrılar içinmi deniyor yoksa normal rutin işlerimi yapsam sıkıntı olurmu acaba
Sakineoncu serap_momy kesinlikle ilk 3 ay hicbirsey yapmaman lazım ağır iş ev süpürme ağır kaldırma eğilme yere ayaklarını uzatıp sürekli yat 12.haftaya kadar çünkü ilk 3 ay düşük tehlikesi daha çok oluyor
serap_momy Afranaz ben çok erken öğrendim hamileliğimi 3 haftalıkken ağrım başladı yaklaşık 4 gün sürdü doktor yerleşme ağrısı olabilir dedi şuan 6+5 im yine ağrım vardı enfeksiyon çıktı işte doktor ondan olabilir dedi
eahsn21 Benmde çok şiddetli ağrım var 2 gün önce sık idrara çıkma ve idrarda yanmadan dolayı acile gittik idrar tolu enfeksiyonu var dediler ağrı kesici ve ilaçla idrarda yanma geçti ama hala kasıklarımda çok ağrı var dayanamayacak seviyede oluyor