Kızlar 15+3 iken rutin kontrolle gittim cinsiyet aklımda yoktu doktor da boyuna kilosuna bakıyordu haftasıyla uyumlu dedii. Sonra içimden cinsiyeti sormak geldi hocam biz hala bilmiyoruz belli mi dedim ben erkek gördüm dedi kesin mi hocam dedim gel sana da göstereyim dedi tekrar baktı iki bacak arası dolu gözüküyor küçük bir çıkıntı vardı. Yüzde 96 dedi bana. Ama emin olamadım tabii yeniden kontrole gitmedim henüz. Sizce değişir mi iki kere bakmış oldu çünkü doktor