İlk bebeğim özelde normal doğumla dünyaya geldi biraz sıkıntı yaşadım 20 gün kadar yoğun bakımda kaldı. Tabi bende de travması kaldı bebeğimin. Bunda sezaryen istiyorum ıkınmak vs o anları görmk istemiyorum. İstanbul anadolu yakası Dr önerisi olan var mı ? Temiz bir doğum istiyorum