Betuleva Annecilek gecen perşembe 12.haftamdı kontrole gittim erkeğe benziyor dedi net söylemedi. Fetal dna yaptırmıştım kız çıktı. İlerleyen süreçlerde de değişen olduğunu okumuştum buradan.
Betuleva Annecilek fetal dna için kanınızı alıp bebeğin dna sından bi hastalığı olup olmadığını kontrol ediyorlar. Sonuç yüzde 90üzerinde net cıkıyor. Cinsiyetide net belli oluyor yanılma payı yok. Herhangi bir riski yok sadece kan veriyosunuz
Betuleva Annecilek ben özel bi firmada yaptırdım. Şehir hastanelerini bilmiyorum hiç. Hangi şehirdesiniz.
NilsunThmz Annecilek özel firmalar yapıyor diye biliyorum. Hatta fiyatlarıda oldukça yüksek. Biz nisan ayında bir firmaya fiyat sorduğumuzda 410$ gibi bir fiyat verdiler.
NilsunThmz Bf-m02 ben yaptırmadım :) çok yüksek fiyattı, ikili testtede sorun görünmeyince yaptırmak istemedim. Siz baya uyguna yaptırmışsınız ama sanki. Fetal dna testi olduğuna emin misiniz? Ben kime sorduysam yüksek fiyat ödediklerini söyledi çünkü
Ogretmen_17 Betuleva teşekkür ederim 😊 sağlıkla kavuşursunuz inşallah. Bana da 12 de erkek dediler de acaba değişir mi diye sordum