Kızlar 26+2 haftalık olduk 2 gün öncesine kadar çok hareketliydik ama iki gündür bir iki hareket sonra tık yok belki bir kez hareket etti bugün gecede öyle en son 8 inde gittik suyumuz geyet normaldi acaba sicaktan oda mı etkilendi normal mi değil mi bilmiyorum beraberinde hiçbir sıkıntım yok çok şükür ama korkuyorum kafam tedirgin randevu aldım ama iki hafta var napiyim sizce kötü bişey yoktur değil mi böyle yaşayan var mı