aycakhy ya bu insanları varya bende 9 haftalığım vallahi Uludağ’ın şekersi fanta gibi asitli bir içeceği var ben şekersiz tercih ediyorum çünkü tatlı geliyor midem bulanıyor içiyorum bir bardak bu gibi hamileliklerimdede içtim Dr da birşey demedi abartmamak şartıyla içebilirsin dün bir tane kadın hafta bir şarap içmesinin birşey olmayacağını savunduktan sonra asitli içecekler çok daha masum geldi bana iç içinde rahat olsun şifa olsun inşallah bebeğinde sanada🙏