Vallahu etraf psıkolojımı bozdu doğumdan sonra kaybım olduğu ıcın ıyıce paronaya bağladım 2. Gebelıkte hareketler daha erken hıssedılır derler herkes hareket varmı dıyıp duruyor yok deyince de sorun yok dımı dıyorlar ıyıce korkuyorum.
İlk gebelıgımde 18 gibi hareket hıssettım
Suan 16+1 im hareket yok ıkıncı de daha erken hıssedılır derler ama hala hıssedemeyınce korkuyorum. İlk bebegım erkektı 14+6 da doktor bu bebegıme kız dedi cinsiyet farkındanmı bılmıyorum Bıde gobegım yok çok az ayva gobegım var ilkinde de geç çıkmıştı 33 haftamda hala otururken ıkı kat olurdu gobegım çok kılo da almadım 2 kılo ancak aldım