38 gün kaldı ama ne hareket edesim geliyor ne yatınca nefes alabiliyorum kan gazıma baktırdım kanımda oksijen kalmamış muhtemelen gece apnesinden dolayı bi de üstüne gebelik şekeri çıktı ,şeker yüklemesinde hiçbişeyim yokken…. Tabiki çocuğum sağlıklı olsun en önemlisi o ama sıcaklardan dışarı çıkasım da gelmiyor şimdi kasım falan olsa çıkıp yürürdüm vakit geçerdi eve tıkıldım kaldım bu bir dert postudur dertlenmişim 😂