Şimdi hastane çıkışını aslında seçtim ama kafam hala diğerinde. Hala kararsızım. Alt üstlü mü olsa iyi olur tulumlu mu olsa iyi olur sizce? Uzun kol, zıbın, pjima, şapka, eldiven ve bez seti ikisindede olucak zaten. O yüzden fotoğrafta yoksa yazmanıza gerek yok. Bir de sorum var hemşireye verilecek olan müslin battaniye (büyük boy bendeki) mi penye battaniye mi?