Benim baştan beri riskli üçüncü gebeliğim yapışıklık bardı şimdi de rahim ağzı kısalığı varmış doktor özel aslında ama bana ilgisiz geliyor ben soruyorum sürekli net cevap yok en sonuncusunu anlatıyım rahim ağzı kısalığı olanlar yatmalı dinlenmelilermiş bunu bana söylemedi mesela bu forumdan öğrendim sadece bie fitil verdi kullanmam için telefonda evde nelere dikkat ediyim diye sordum birleye gerek yok dedi Sizce ben mi abartıyorum