Bende yaşıyorum şu anda, çok geçmiş olsun.🙏🏻 hislerinizi çok iyi anlıyorum. Ben 44.5 gördüğüm değerden sonra doktora gittim artık beta takibine gerek yok rahim güzel kalınlaşmış dedi, bi hafta sonra keseye çağırdı gittik ki kese yok şok oldum :( beta baktık o gün 588 çıktı. Çoktan 2000 üstü olması lazımken. Kanamam hafif hafif başldı, sonraki gün regl gibi olmaya başladı sancım da kanama miktarıda, bi daha bakırdık 278 çıktı bir günde yarıya düşmüştü. 8.gün kanama bitti ama hala ara ara kahverengi gelebiliyor. Aradan 10 gün geçti cuma 111 cıktı cok yavaş düşer oldu. hala sıfırlanmadı doktorum uzun sürebilir dedi🫠