Kızlar sezaryenden sonra 2 gün oldu ben günden güne azalacak diye beklerken hala çok ağrım var bu kadar beklemiyordum açıkçası 😭😭 bu ağrılar ne zaman bitecek tecrübeli anneler yardım edinnnn 😢😢😢
Bir de emzirirken sonra lansiloh ve gümüş kapak kullanıyorum hala canımdan can gidiyor bebek emerken başka önerisi olan var mı 😢😢😢