Atasever Cansutk ben avokado cok.severim bol bol yedim sanirim ondan tosuncuk oldu 4 kilo uzerinde simdi ama cokda abartmamak lazim simdi yusuf yusuf oldum normal olmazsa sezeryan olirsa diye kiloyu cok takmayin
1850 Cansutk birazda ne yerseniz yeyin genetık yatkınlıkta var kılo olayında. Ama genellikle soylenen yumurta süt fındık badem ceviz muz maden suyu
kubraaipekk Atasever ama 4 kilo üzerinde olan bir bebekte normal Doğum yaptırmıyorlar zaten benim bildigim yanlışmı biliyorum acaba ??
Asafeymeninannesi kubraaipekk aynen öyle 😍 ben 3 kiloyla bile doğurursam iyi. Bırak kiloyu normal doğurmam bile büyük bir mucize 😍😂
Nagihan07 Alt sınırları geçmediği sürece sakın kiloya takılmayın kızlar benim 2 doğumun 3-3.5 kg arası oldu Çok abur cubur hamur işleri yemedim.benimde kilo vermem çok kolay oldu bunları kafaya takmayın sağlıklı olsun yeter şunu diyim kesisiz epiyozsuz doğum icin bebeğin çok kilolu olmasa daha iyi doğum kolaylaşıyor güzelce beslenin en önemlisi stres yapmayın