Beyzanurbb hiç yok diyemem canım tabi çekiyor ama beyaz şeker yani pasta tatlı maksimum 2 haftada bir az miktarda şekerimi ölçerim düşükse yerim arkasına hemen yürüyüş yaparım . Meyvelerde şeker var zaten onları bile dikkatli yiyorum muz karpuz mesela çok severım ama çok yükseltiyor genelde kahvaltı da yada kahvaltıdan sonra 2 saat sonra yerim akşam üzeri yiyince şekeri daha çook yükseltiyor. Şeker diyetiniz yoksa normalde kilo yapan şeyleri bıraksanız yeter zaten bebeğe yararı yok ben muz ve nesquikli az miktarda süt içiyorum malum şeker diyetinde bebek çok kilo alınsın istenmez ama diyetten dolayıda hiç kilo almıyor benimkiler . Örnek beslenmem
Sabah Yumurta-peynir -tahin pekmez -esmer ekmeklerden tahıllar
Ara öğün 2 saat sonra nesquikli süt
En az 2 saat sonra öğle yemeği ekmeksiz az miktar bu aralar 2 tabak yiyince şeker yükseldi farkettim hem hazımsızlık yaşadım
Ara öğün 2 saat sonra muz yada başka meyve
Akşam yemeği yani yemekler den ziyade az yemek tıka basa değil. Ve yanında yoğurt yemek günlük 3 litre su. Şekerli birşey yiyince şu daha çok içiyorum şekeri den geliyor