Kızlar herkese merhabalar ben Salı günü 14 haftalık olacağım kartal Umut hastanesindeki birsen hanım izinli olduğu için şu an devlette takipliyim. Pendik Kurtköy Semt Polikliniği’ndeki neslihan hanımdan çok memnunum ama o doğum yaptırtmıyor 32. hafta itibari ile takibi bırakıyor. Birsen hanım kurban Bayramı’ndan önce izne çıktı Ekim’in 1’inde gelecek ben de onu bekliyorum ama kafamı karıştıran bazı durumlar var. Kartal umut veya Pendik Medipol’de doğuran memnun kalan eksikliklerini gören varsa yazabilir mi lütfen? İlk kızımı Ataşehir Avicenna doğurmuştum ama oradaki doktorun Medicana’ya geçmiş ve çok uçuk bir fiyatta doğuruyor o yüzden ona gidemeyeceğim.