zxcvbhgfd Jessica evet canım öyleymiş baktım k.k deki anlamı aksam olarak mana verilmiş ama dediğin gıbı manası teşekkür ederim 💕😍
zxcvbhgfd ikizannesiFilizkaradogan evet bnm kreşte vardı bır nazlımız ama ne nazlı ogretmenınn kucağından ınmezdı daima özel ilgi 😅💕😍
Gulizar0652 Deletedmom_879 sakın nazlı verme benim 19 yaşında kızım var nazlı gerçekten adına çekmiş nazlı halen ilgi bekliyo halen nazlaniyo çocuk gibi saçlarını sevdirir😁
Deletedmom_879 Gulizar0652 benim adım nazlıda degil ben neye çektim acaba 😂😂 kulagıma cok joş geliyo ya aman zaten oglum oluyo suanlik koymam mümkün degil😂😂
Nurglnsal zxcvbhgfd esila çok güzel bence beğendiyseniz kafanızı karışırmayın bizimde on günümüz kaldı kısmetse Eylül Sare koyacağız 🙏
Nurglnsal zxcvbhgfd derin sima koyabilirsiniz iki isim sünnetmiş ben belis sima düşünmüştüm daha önce
Rabia88 Nurglnsal aslında iki ismin sünnet olduğuna dair bir yazı okumadım hatta Nihat Hatipoğlu bir videosunda peygamber efendimiz bile hep tek isim koymuştur diye anlatıyor
Rabia88 Obsesifk bizde Melisa diye düşündük ama pek anlamlı bı isim değil sadece kulağa hoş geliyor 😞