Byzkp Kızlar 35+4 deyim. Yaklaşık 3 4 gündür sağ kol ve parmaklarımda gün boyu uyuşma var. Ellerimi kapatırken bile acıyor bu durum normal mi nasıl geçer
BusrAsil2019 Byzkp Karpal tünel sendromu belirtilerine internetten bakabilirsiniz gebeliğin bu dönemlerinde normal yani geçmiş olsun ☺️
ayanarta1 Byzkp bende yaşıyorum ödemden dedi doktorum hem şişlik hem uyuşma var his kaybı gibi oldu magnezyum içiyorum zaten ödem icjnde yürüyüş yap başka bişey yapamayiz dedi