Bihterrr Kızlar rapor hakkımız 40 gün ya benim 11 günüm kaldı doğum iznime de 4 hafta var ama yine lekelenmem var hafif ağrım var. Riskli bi durumum yok ama iş ağır geliyor ben bu 40 günü bitirsem rapor alamaz mıyım ya
Gzm34 Bihterrr tek hekimden alınan raporlar toplam 40 gün oluyor. Ama onun dışından alacaksan heyet raporu alman gerekir o da en az üç hekim imzalı olması gerekir. 32den sonra çalışabilir aldıysanız 37 ye kadar çalışmanız gerekiyor. Sonrası zaten çalışamaz oluyorsunuz. Siz şuan kaçıncı haftadasınız?
Ozlemmmmm Bihterrr benımde sizin gibiydi bel fıtıgı dan dolayı 40 gününün hepsını kullanmak zorunda kaldım son 20 gün kala doktorum heyet raporu yazdı yoksa işten cıkmak zorunda kalacaktım baya zorlanıyordum sizde doktorunuza söyleyin kanama oldugunu vs heyet raporu almaya calısın
Gzm34 Bihterrr o dört hafta için heyet raporu almaya çalışın. Kendi kadın doğum doktorunuza söyleyin durumunuzu bilir zaten çalışamadığınızı. Heyet alırsınız sonra bitince de direk çalışamaz alırsınız 32 de.
Drfatma Benim de iki haftam kaldı 15 gün rapor hakkım kaldı onları alacağım, 40 gün dolarsa heyet almanız gerekir
Ozlemmmmm Bihterrr özele mi gidiyorsun devlete mi? Özelde biraz daha ılımlı oluyorlar sanki bu konular hakkında tamamen doktorun insafına kalmış Bi durum Allah yardımcın olsun verir inşallah vermesi lazım bence
Bihterrr Ozlemmmmm özele gidiyorum doktor değişikliği yaptım eski doktorum 32. Haftada veririm diyip geçiyordu bu doktoruma soracağım bakalım