Alyask Kızlar medıcal park Keçiören şubesinde doktor tavsıye edermısınız ? Paket alacağım hiç bi doktor hakkında bilgim yok yardımcı olursanız sevınırım ☺️
Elifsvl Alyask Alyask tabi kiii Özge Özer canım doktorum. Her anlamda mükemmel bir doktor sadece doktor da değil annem,ablam,arkadaşım 🌸
Mommerve Alyask bende Sevgi yıldırıma gidiyorum şimdiye kadar henüz 2 muayene gittim şuana kadar memnunum güleryüzlü sorduğum sorulara cevaplarımı alıyorum arada bir şakalaşıyo henüz yeni tanışıyoruz ama o yakınlığı hastaları ile kurmaya çalışıyo tavsiye ederim 🥰
Cer06 Alyask ben hala devam ediyorum 8 ay oldu ilk hamileliğimde aldım paketi annem bebeğim kuzum diye davranışları var , sürekli ilgileniyor çok güler yüzlü yani doktor gibi değil de bir abla , anne şevkatiyle yaklaşıyor hep pozitif hep güler yüzlü 🌸
Beautifulmom21 Cer06 Bende Özge hocaya gidiyorum evet ilgili ama çok hızlı konuşuyor bazen bişi sormaya korkuyorum acele bakmıyormuş gibi geliyor bana yada banamı öyle anlamadım 🤷🏼♀️
Gulgul0 Beautifulmom21 evet ama mizacı öyle bence 😂 o konuşması bitirdikten sonra sor bikmadan yanıtlıyor ben ne zaman msj atsam hep güzel cevap verdi bana Allah var şimdi yanında da aynı şekilde
Cer06 Beautifulmom21 😄 Beautifulmom21 yapısı gereği öyle bence sen istediğin herseyi sor çok saçma birşey bile olsa cevap veriyor
Se11 Bülent hoca yi dusunebilirsiniz ama şimdiki aklım olsa bende Özge hanım a giderdim dışardan onu çok sempatik buluyorum. Bir arkadaşım da Ulviye hanım a gidiyor. Doğum paketi 55 oldu en son.
Se11 Calikusuu riskli gebelik bakıyor diye biliyorum. Pakete nst 10 muayene 2 li tarama testi şeker yüklemesi vs dahil.
Se11 Calikusuu muayene ücreti 2500 ama muayene gidince eğer doğum paketi alırsanız ücreti geri veriyorlar.