Babyybabyyy 3 aylık hamileyim ve şiddetli bel ağrım var. Dün acile gittim hiçbir şey yapmadılar. Paroldan başka bir şey kullanamazsın dedi. Kızlar bende bel ağrısı,sırt ağrısı,kalçama vuruyor ve aşırı halsizlik var. Ben bunun için ne yapıcam???