Kızlar doktorum 35 haftalıkken 38 . Haftada gel dedi kontrol için bulunduğum yerde kadın doğum yok o yüzden ile gidiyorum hastaneye bu sefer de randevu bulamadım o güne sizce napmalıyım Bartın kadın doguma randevusuz gitsem alırlarmı acaba oturduğum yerle mesafem 1 buçuk saat yardım lütfen