1931 Kızlar bugün 32 haftalık olduk bir haftadır ara ara adet ağrısı gibi ağrı giriyor saniyeler sürüp geçiyordu ama şuan yürürken oturup kalkarken sert bi şekilde ağrı giriyor normal mi bu
Nillssunal 1931 benimde aynıydı doktor yalancı sancılar başlamıştır demişti çok sık değilse arası atıyorum 2 günde bir arada sırada oluyorsa problem olmaz bence 35 haftadayım nstde sancı çıkmadı
Hulo2105 1931 35+1 im şu an. Kontrolüm 34+5 teydi tam da gittiğim gün regl ağrısı vardı hatta ama sonra geçti 1-2 gün sürdü ara ara bi sıkıntı yoktu