senem-yabaci Reglim 6 gün gecikti hanımlar yaaa. Dün erken gebelik testi yaptım. Valla hayalet çizgi falan görmedim ben. Ama gözlerim hafif bozuk ondan da olabilir 😂😂 sağlık ocağına sordum ebeye. Çarşamba gel kan ver dedi ama bu ay da olmadı gibi 😔
Yusufayazin__annesi senem-yabaci aynı durumdayiz normlade düzenli olurum ama 6 gündür tık yok dün kaset test yaptım negatif benimde Çarşamba doktora gidicem
senem-yabaci Pamuksekercim ben çok anlamam silik mi değil mi. Tek çizgi var da gerisine dikkatli bakmadım açıkçası moralim bozulduğu için