Sermec27 nur-can621 Samsun’dan selam ama Gaziantepliyim 42 günlük oğlumu emzirirken yazıyorum bende 🥰
nur-can621 Sermec27 kırkı çıkınca düzeliyor mu cidden kızımın ağzı kapanmıyor bir dakika akıl sağlığımdan olmama çok az kaldı 🥺
br2023 nur-can621 Diyarbakır’dan slmlar😃Herkes çocukluymus burda ya🤭 Sağlıkla büyütün bebişlerinizi. İlk gebelik günümüzü bekliyoruz biz de🥰
Sermec27 nur-can621 hee yani çok ağlayan bir bebek değil sadece kucağımdan indiirirsem ağlıyor ya da acikirsa emerse ya da kucağımda durursa ağlamıyor 🥰
crazyymom Elazigdan selamlar, 4 yaşında oğlum ve 5 haftalık karnimdaki bebisimle yazıyorum, biraz heyecanlı biraz ne yapacağını bilmeyen…