Kızlar dün kontrolümüz vardi 38+2 deyiz doktorum bu bebegin gelmeye pek niyeti yok gibi dedi 2 3 hafta daha durabilirmiş. bi aksilik olmazsa normal doğum istiyorum bebek kanala girmemiş ama baş aşağı pozisyonda kanala girmesi için neler yapmalıyım sizce ?