ozlemdavut Merhaba kizlar 33+3 aylik olduk. Bugün eşim kızım napiyorsun diye karnima kocaman sesli öpücük kondurdu ve o an tekme geldi. 3 4 kere tekrarladik her defasinda ayni tepki idi sanki korkuyormus gibimize geldi sesden. Sizdede boyle durum yasayan var mi ?
Oznr ozlemdavut bencede korkuyorlar bi kere esim urkuttu beni karnimi gidikladi benim yaotigim refleksi oda yapmıştı ayy esimin surat fena oldu vicdan yaptı iki gun
SevgibiR Nagos aynen sinemada fragman vardı savaş filmi çok bağırıyor bebek korktu hep demek ki öyle filme gitsek Küçücük bebek çok korkardi o yüzden hamileyken sadece komedi ve romantik film izlenir 😹
AZehraa Bittim desenize ben her şeye anında korkan biriyim biri sessizce gelse korkarım evde sadece eşimin olduğunu bildiğim halde bir anda napıyorsun diyerek yanıma geliyor bazen hemen zıplıyorum olduğum yerde benim bebekte anası gibi korkak olacak o halde