Songul-12 Kızlar dün kan testimde beta değeri 477.25 çıktı doktor pozitif ama yarın yine aynı saatte kan ver dedi nöbetçi doktor olduğu için pek anlamadım dediklerini kendi doktorumda izinde yani ben hamilemiyim değilmiyim
dlrbdrd Songul-12 hamilesin canım hayırlı olsun bir kaç hafta artış hızını takip etmeleri gerekiyor sağlıklı gebelik mi yoksa kimyasal gebelik vs mi diye o yüzden tekrar kan istemiş ben de ilk haftalarda 2 günde 1 vermiştim normal bir süreç
Leyliya Songul-12 aynı saatlerde ve aynı yerde kan vermeye dikkat edin farklı sonuçlar olmaması açısından
dlrbdrd Songul-12 evet değerin 2 katına yakın çıkması gerekiyor eğer çok az yükseliş olursa veya düşüş olursa o zaman sağlıklı gebelik değil diyorlar ama bunları hiç kafaya takma hamileliğin ilk haftaları çok zordur bebeğin kalp atışını duyana kadar insan hep kaygılı oluyor kaç haftalık hamileliğin
dlrbdrd Songul-12 oo maşallah baya erken öğrenmişsiniz ona rağmen beta değeriniz çok iyi ben öğrendiğimde 5 haftalıktı beta 221 çıkmıştı