Kızlar merhaba ben 1 ay önce kimyasal gebelik geçirdim yani geçen ay 8 haziran da adet oldum ve bu ay 14 gün geciktim. İlk üç dört ve beşinci günlerde yaptığım testler hep negatifti ama iki gün önce beta 430 çıkmış kaç haftalık olduğumu nasıl hesaplayacağım?