Asitli içecek içiyorsun meyveli soda gibi 50 veya 100 ml sonrasında kan veriyorsun sonuçlar aynı gün çıkıyor benim de suyum fazlaydı 32 haftalıkken öğrendim riski gebelik bölümüne yönlendirdi doktor bikaç gün hastanede kaldım sürekli şeker ve nst takibi yapıldı erken doğum olabilir diye ciğer geliştirici yaptılar çok şükür sorun olmadı sadece hamur işi tatlı gıdalar tüketmemem gerektiğini ve bol su içmemi söyledi ama şeker teşhisi konulmadı 39 haftalık doğum yaptım ikimizde sorun yaşamadık umarım sizde bu süreci kolay atlatırsınız