bilgeeS
1_papatya
Booksandcats belinize vurup karnınız taş gibi kesiliyorsa sancı ya da yalancı sancı olabilir kızlar. Muayene esnasında söylerseniz 30 haftadan sonra da nst çekimi yapılıyor. En azından gerçek sancı mi yalancı mi öğrenmiş olursunuz.
Ben de 33 de başladı 35 de çoğaldı yatış yapmışlardı sancılarım yüzünden ama çıkmak istedim serum, hap, ciğer geliştirici iğneden sonra sancım geçince. Şuan 37 haftalık olduk tam. Arada bir sancı çekiyorum ama Aralıksiz olduğu için daha bir şey yok. İlk gebelikte böyleydi benim ama onun heyecan ve korkusu ile bir şey anlamazdım. 2. Tecrübe olunca daha iyi anlıyor insan ❤️