Seda__ustunn öyle gercekten, Allah yardimciniz olsun sizin de. Ben de biraktim su an gündüz fazla etkisini görmüyorum sanirim, hamilelige bagliyorum fakat gece uyumak icin gözümü kapattigim an carpinti basliyor, yer ayagimin altindan kayiyor gibi hissediyorum, titreme aglama geliyor ve bir türlü uykuya gecis yapamiyorum sabahi buluyor bi saga bi sola dönmeyle. Ama artik takmiyorum uykum gelmese de uyuyamasam da olur, erkenden yataga gecmiyorum tv izliyorum oyalaniyorum. Uyku bastirir gibi olunca geciyorum yataga ki bu 3-4 ü buluyor yani. Ama bu sekilde üstesinden gelecegim insallah. Gercekten kafamizi baska seylere yöneltmemiz lazim, ancak o zaman ilacimi icemedim ya bir sey olursa düsüncesinden kurtuluruz. Bebegimiz icin evet ama unutmayin ki sizin vücudunuz da bu zehirden kurtuluyor. Kendimize de bebegimize de iyilik yapacagiz.