Baltanem Ya kime saçımı kesecem desem yok kesme iyi değil dinen sakıncalı gibi gibi bir sürü şey saydırıyorlar sizlerin bu konu hakkında düşünceleriniz nelerdir
Feliz Baltanem kestim defalarca. Hurafe hepsi inanma ve kalbini böyle şeylerle sıkma. Saç bu ne zararı var kesmenin? Asla sorun değil hiç düşünme bile.
IS_Z Baltanem dinimiz neden buna sakıncalı desin, hurafelere de kulak asma lütfen şu sıcakta kestirip kurtulmak en mantıklısı (ben 5.ayımda saçlarımı kestirdim +2 kez de saçlarımı boyadım)
Minnaksever Baltanem ilkinde lohusayken kestirdim şimdi hamileyken kestirdim.Allahim verdiği canı ne etkileyebilir?hurafe
Fatmaacylnn Baltanem bence çok saçma batıl inanç olduğunu düşünüyorum bende dün kestim bakımı çok zor oluyordu kesince rahatladım 😄
Baltanem Feliz ya bencede hurafe de çok zor ya 11 aylık kızım var hamileyim banyo yapmak işkence oldu 🥺
Feliz Baltanem canım benim asla takma. Bana da o kadar mantıksız şeyler dendi ki dinlemiyorum uygulamıyorum. Benim batıl inançlarım yok diyorum hep. Bu kadar. Kesmek istiyorsan kes. Hani kimyasal bir şey olsa anlıcam da saç kesmenin ne zararı var Allah aşkına abartıyorlar insanlar iyice.
Bsra456 Batıl inanç öyle şeylere inanmayın, ben kestim ilk bebeğimdede kestim şimdide hamileyim yine kestim öyle şeylere inanmam
Booksandcats Dinimizce de sakıncalı bir durum yok diyanetin açıklamasını okuyabilirsiniz hurafe tamamen bana da dediler gebeliğimin başında çalı süpürgesine dönmüştü valla saçım kestirdim şimdi yine uzadı doğumdan önce tekrar kestircem 😊
gmz10 Tamamen batıl inanç, ben de kestim saçlarımı hatta uzadı bile. Bu sıcaklarda bir de saçımızı mı düşünelim? En güzeli kimseye sormadan kestirmek
denizleo09 6 aylık hamileyim 2 gün önce kestirdim bu düşünceleri hiç aklıma bile getirmem ben bilim ne derse ona inanırım. Var mı bilimsel bi açıklaması? Yok.
Myrtle Baltanem hem doktora sordum hem de diyanette takip ettim ikisi de sorun yok dedi. Hem hamileyken hem de lohusayken kestim sacimi :). Bebek de saglikli sukur