Kızlar 13 yıldır bebegim olsun istiyorum hiçte ovelsiyon testi alıp denemedim faydasını görüp hamile kalan varmı polikistik over hastasıyım yumurtalık temelli var dedi doktor ama 2 kere kendilinden hamile kaldım kendilinden ama kaybettim adetim 2 gün ovelsiyon testi alıp denemek istiyorum bu ay kızlar bana tavsiye edermisiniz nasıl kullnacam onla ilgi bilgi verirmisiniz bana hangi ovelsiyon testini almayayım onla ilgili bilgi verirseniz sevinirim