Başlarda mide yanması yaptığı için ilk haftalarda önerilmiyor ben baştan beri kullanıyorum doktorum mideni rahatsız etmiyorsa kullanabilirsin demişti, yanma yapıyorsa da yemek arasında kullan demişti.ekstra bir takviye ve folik asit kullanmaya gerek yok çünkü içeriğinde ilk haftalar için gerekenlerin hepsi mevcut🙏 yine de doktorunuza danışın isterseniz