Kızlar selam, kan uyusmazlıgım var. İlk rogam iğnemi 17.haftamda amniyosentezden sonra olmuştum.
Dün 30+5 iken çok koyu bir akıntı gelmiş çamaşırıma, afedersiniz kaka olduğu bile düşündüm başta çünkü siyaha yakındı fakat çok önde olduğu için doktoruma yazdım hemen o da acile git 2.doz rogamını ol dedi, gitmisken bebege de bakıldı saglıklıymıs ve bas asagı dönmüs 🥲 günlerdir de vajinamda sızlama ağrı hissi vardı ayaktayken bas gelis olmasına mı bağlı mıdır acaba lekelenme ve ağrılar? Perşembe dr gidicem nasipse, bugün dinleneyim diyorum leke göründe biraz korktum
Bu haftalarda lekelenme yaşayan var mı