EG9398 Merhaba Bugun 6+2 olduk amma sanki hic belirtim yok. Göğüs hassasiyetim azaldı. Bi kaç gün önceye kadar karnımda biraz sertlik vardı. Şimdi o da yok yum yumşak oldu. Kalp atışını henüz duyamadık. Çok kprkuyorum(((
Nazgrr EG9398 1 haftaya kadar kalp atışını da duyarsınız inşallah korkulacak bir şey yok bazılarımız belirtileri çok ağır yaşarken bazılarımız daha akışta inşallah böyle rahat bir hamilelik geçirirsiniz ☺️ Endişelenmeyin hamileliğin daha çok başındasınız
Abbasova_gunay EG9398 ben 25+6 karnim diahinda hic bir belirtim yok suana kadarda olmadi merak etme İnsheAllah iyi gecirirsin hamileliyini 🤲🏻🫶🏻
Semamamy Bugunlerin tadini cikar yavrum bende ögrendigimde 5+5 gunluktu kalp atisini 6 haftalarda duyduk ama ondan sonra bir felaket mide bulantisi abooo 😃😃 suan 13 haftadayiz cok sukur azaldi