5 haftalık geçen hafta yani kanamam oldu
Doktor düşük riskin yüksek dedi
İğne ve hap yazdı ayağa kalkma dedi ev işi dahi yasak dedi
Ultrasonda kese ve bebek te gözüktü
Kalp atışı çok düşük dedi
Kalp atışı düşük tedirgin olduğunu belirti doktor
Adet gibi ağrılarım var bu normal mi
Sizce kalp atışı düzelir mi