Merve_bdk Cuma günü ikili test yaptırdım doktor 2 haftaya sonucu cıkar demişti e nabız da cıkmış görünüyor acaba ilerleyen gunlerde baska seylerde eklenirmi sonucu komple cıkmış mı acaba
sltn2686 Merve_bdk sonucu yaptırdığınız hastaneden almanız gerek grafik verecekler size buraya eklenmiyor ordan yorumlanır ancak
Aysegll12 Merve_bdk benimde e nabızda gördüğüm bu şekildeydi ama hastaneye gittiğinizde onlar grafik şeklinde çıkarıyorlar ve sizede veriyorlar sonuç çıkmış yani
Brcuburci Merve_bdk hastaneden aliniyormus bende devlette yaptırmıştım bu şekilde görünüyor enabizda sonuçları doktordan almami söylediler randevu bulmaya calisiyorum
Merve_bdk sltn2686, sonucun cıktıgını ogrenmek için hastaneye geleceksınız dedıler gittiğimde sonuc cıkmamış falan demesinler diye soruyorum komple cıkmış mı acaba sonucu bosa gitmiş olmayayım
Dmt61 kan cikti benimde bir haftaya dedi bikac gun sonra bunu gordum e nabizda ama yinede dedikleri tarihte git rapor gec cikiyo