eylulus Her şey yolunda gider umarım ve oğluşumuza kavuşuruz sağ salim💙 sonunda iki basamaklı sayılara indikk. Onunla tanışmak için çok heyecanlıyım gerçekten. Bir taraftan da aynı bedendeki halimizi çok özleyeceğim kesin. Sağlıklı gel oğlumuz 🫶🏼🙈
Gizem0668 eylulus ay zaman sadece bana mı geçmiyor bebeğimle ayni bedende kalmak da istiyorum doğmasını da 🫠🙃
eylulus metemom_ ayy en son benim cinsiyet postlarimin altinda nazireyi erkek olduguna anca ikna ettik seni de edecegiz diyorlardi jdjdjd dogumunuz gelmisss
Booksandcats Sağlıkla alın kucağınıza 🥰 99dan sonrası biraz daha hızlı geçiyor gibi geldi bana son 60 kalmış bizim de
eylulus Booksandcats bakalim izne ayrildim simdi isten de evde olmaya alisik degilim nasil olacak acaba
perihankrkya eylulus saglikla alalim insallah cnm benm benimde uygulamada 90 🫠 sezeryan olacagim icin kac gun kaldi bilemiyorum birde ilk oğlum erken geldigi icin bu oglusumds erken gelir mi diye düşünmüyor değilim❤️
eylulus perihankrkya ben de kendim 8 ayligim acaba cocuk bana mi cekti babasina mi merak ediyorum babasi son gune kadar durmus😅
Nes7616 Uygulamada 88 ama ilki erken doğmuştu bu da mecbur sezeryan haliyle erken olacak vaktinden ama savaş düşündüğüm için 1 ay kala 34. Hafta bi doktora gideceğim bakalım nasıl olacak :)