Bihterrr Şuan 28 haftalığım. 20. Haftadan beri lekelenmem var hep kahverengi geldi bir kere bi damla kırmızı turuncu arası geldi. Doktorlar da bi çözüm bulamadı. Fitil falan verdiler antibiyotik verdiler. Bi geliyor bi kesiliyor birden. Uzun zamandır yoktu yine oldu muayene oldum lekelenmem hemen kesilmişti zaten doktor bebek baskı yapıyordur dedi akıntım var diye fitil verdi yine. Fitilden sonra yine turuncu ama kırmızıya yakın gelmiş yine fitil kaynaklı olabilir mi bu renk içime sinmedi :(
birkimseee Bihterrr benim 26. Hafta gibi gelmişti önce kahverengi leke, ertesi gun kan şeklinde prigestan fitil kullandım dinlendim enfeksiyondan olabilir dedi doktor, bi daha tahlil ve kültür verin, benim bakteri çıktı ama enfeksiyondaki doktor pek onemsemedi
sila3bada Benımde basıma geldi bıkac kez hep fıtıl verıp gonderdıler sadece ufak damla olarak gelmıstı ama
Bihterrr sila3bada benim tekrarlıyor ya kahverengi akıntıya alıştım artık ama böyle kırmızımsı olunca korkuyorum . Dün iş yaptım bide ağır falan kaldırmadım ama 4 saat sildim süpürdüm ondan mı acaba
sila3bada Bihterrr doktor bana enfeksıyondan olabılcegını soylemiştı agır iş fln yapma bebek erkek mi
cansugunes0210 Ay bende 5 hafta 6 günlük hamileyim tam geçti diyorum yeniden az az geliyor uzanıyorum Bi iş bile yapmıyorum tüp bebekle hamileyim bide sürekli takip ediyorum valla yüregim agzımda bekliyorum