Fatmaacylnn merhaba. Şuan antibiyotik tedavisi başlanacak size. Sipiramisin kuşşanacaksınız günde 3 kez ve düzenli. Ayrıca detaylı avidite testi yaptıracaksınız 3 farklı kurumda. En az 2 si gebelik öncesi geçirdiğiniz çıkarsa ilacı bıraktırır doktor herhangi bir risk olmaz. Ama gebelik dönemi geçirdiğiniz çıkrsa doğuma kadar kullanacaksınız, bebeğiniz doğunca ona da antibiyotik tedavisi başlanır. İlk trimester de bebeğe bulaşma riski az stres yapmayın bende de vardı 5 6 ayım ağlayarak geçti ama bebeğim şuan 29 aylık sağ salim