Sevo0606 Canım benim dört gün kala böyleydi .normal yolla kaldım iki günde bir tekrarladım koyulaştı .özellikle adet günü çok belliydi ikinci çizgi .şuan 20. Haftanın içindeyiz yarıladık yolu 🙏