gizzzy 7+3 hamileyim arkadaşlar tedavi ile oldu. Bugün kontrolüm vardı kalp atışı için. Hayatımın şokunu yaşadım. İkiz olduğunu söyledi doktorum birden. Birinin kalp atışını dinledik gayet sağlıklı. Ama diğerinin kalp atışı duyulmadı. Kesesinde kanama var kalbi duyulmayanın. Büyük ihtimalle gelişmeyecek düşecek dedi. Diğerini etkileyebilir de etkilemeyebilir de dedi korktum. Başına böyle birşey gelen var mı? Çok endişe ediyorum.
Mervemim Kuzenimde ikiz hamileydi ama 2.kese 2 ay dolmadan düşmüştü doktor ona küçükken düşmesi daha iyi oldu dedi küçükken ötekini etkileme riski daha az demişti. Onun ki tüp bebekti kalan çok şükür şimdi 1 yasında . Allah inşAllah her iki bebegmzide sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin