Vallahi biz 40 haftalık olduk ama hala tık yok oğlumun geleceği yok sanırım normal doğum bir de olunca 42 hafta beklemek zorundaymışız ama inşallah gelir bir an önce yani adet tarihine bakılınca doktor geçen hafta çarşamba günü doğum yapmamı söylemişti yani doğum günümdü ama doğum yapmadım🤷♀️