Adetime 4 gün kala erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi çok silik çıktı. Ardından acile gittim kan vermeye sonucum 9.59 çktı. Doktor 2 gün sonra tekrar gel dedi sizce hamilelik var mıdır şiddetli bi şekilde göğüs ve sırt ağrım var ###
- !)