İyi geceler kızlar alt kasıklarımda inanılmaz bir ağrı var yarım saattir pozisyon değiştiriyorum fakat geçmiyor bebeğimde oldukça hareketli bazı bazı rahatsızlık veriyor yaptığı hareketleri bu ağrılar sancı vs olamaz değil korkmalı mıyım ne yapmalıyım ağrı kesici parol vs kullanayım mı sizce ağrıyı birazda olsa dindirmek adına ???