Nuronzi Kızlar son ayımdayım ama temizliği kendiniz mi yaptınız birini mi tuttunuz ? Ben kendim yapmak istiyorum diğer türlü içime sinmiyor ama bebeğe zararı olur mu evin temizliğini yapsam ♥️
Mikrofon0 Nuronzi ben 36 +1 im geçen mutfak dolaplarını silmek istedim yavaş yavaş in çık yaparak sandalyeye sildim ertesi gün acile gittim yapma dedi son zamanlarda plasenta nın ayrılma ihtimali var dedi bence yapmayın yada uzanmayin derim sizden bebekden önemli değil ☺️ plesanta da kireçleme beslemeyi bırakma ayrılma olabiliyor Muş çünkü
Alparslanmom__ Nuronzi benim eşim yaptı camları dolapar sildi perdeleri yıkadı bn küçük işleri yaptm sağolsun 🙏
3438FG Nuronzi Çok yüksek yerlere uzanmayın yeterli. Birde ağır şeyleri kaldırmayın. Onun dışında koca evimi kendim tek başıma temizledim
Nuronzi 12moom destek alacağım kimse var tabiki de korkutuyorlar beni bir şey olur diye. Ama yapanda çok etrafımda
Julej Nuronzi düşük tehlikeniz yoksa hiç bişi olmaz 🙂ben alısverişimi dahi kendim yapıyorum taşıyorum temizliğimi hep yaptım perde de astım yani öyle uzandım bebege Bişi olur yeri sildim bişi olur diye bişi yok kendinizi germeyin hamilelik öyle bişi değil 3 çocuk doğurdum Allah’a sükür 😊
Deletedmom_110 Nuronzi ben ilkinde kendim yaptım yine ikincide kendim yapcam temizlikçiye vereceğim 5 binide kendim harcayacağım 😂😂
myavocado Nuronzi yardım almayı ben de çok sevmiyorum mecbur olmadıkça ama imkan varsa mutlaka alın, çok yorucu olur son aylarda ağırlaşıyor insan kendinizi yormayin derim ben. Siz de durursunuz, yönlendirirsiniz
Dlk0640 Nuronzi son ayların biraz daha tehlikeli olduğu oluyor erken doğum riskini tetikleyebilirsiniz Allah korusun bence birilerinden destek alın sizde onlara yardımcı olun🌸