Kızlar ikinci gebeliğim ama 4 sene geçti. Bilmiyorum daha tecrübeliyim tabi az ve öz alayım diyorum ilk çocuğum kız bu erkek yani biraz biraz hazır sayılır ama böyle alt üst takım filan almadım tulum 4 tane filan aldım başka neler almalıyım yeni doğan hastane çıkışı bi tane aldım şapka üst ve alt olarak yeterli mi siz neler aldınız fikir olsun bana da unutmuşum ben 😂