19 temmuzda genel anestezi ile sezeryan oldum ikinci çocuğum ilk bebeğimde epidural olmuştum baş agrısı ve bel agrısı çok fazla olmuştu bende bir hafta bu yüzden hastanede yatmıştım ikinci gebeliğimde genel anestezi istedim bu sefer baş agrım ve bel agrım olmadı şükür hatta ilk gün küçük abdest ikinci gün gaz ve yürümeyi çok rahat Yaptım kesi yerimde de hiç ağrı yok ama nefes alırken sağ omzumda ve sağ göğüs kafesime bir ağrı giriyor yürürken konuşurkende aynı oluyor doktora sordum anesteziden diyor verdikleri gazdan kaynaklı olabiliyormuş ama bu böyle ne kadar sürer bazen dayanılmaz bir ağrı oluyor özellikle yürürken omzum çıkmış gibi ağlıyor yaşayan var mı ve kaç gün sürdü