Cansudemirel merhaba bende 7 hafta oldum bugün 😁 uzun bi süreç var nasipse dediginiz gbi 2 saat geçmeden yemek yeme isteği oluyor. Kan şekeri düşmesin diye doktorum az ye sık ye dedi gece uyanıp yemek yiyesim var kilo alcam diye korkumdan yiyemiyorum.